Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

ΒΙΒΛΙΟ ΕΥΧΩΝ ΓΑΜΟΥ


Ένα φιλικό και αγαπημένο μου ζευγάρι ενώθηκε με τα ιερά δεσμά του γάμου.
Η συγκίνησή μου ήταν αρκετή και μεγαλύτερη η ευχαρίστησή μου όταν εβλεπά τα γελαστά προσωπά τους και τα χαμόγελα που πρόσφεραν απλόχερα στους γύρω τους.
Το δωράκι μου ήταν μικρό φτιαγμένο όμως με πολλή αγάπη και μπόλικη χρυσόσκονη έτσι εύχομαι να είναι η υπόλοιπη ζωή σας γεμάτη απο γαλήνη, αγάπη και πασπαλισμένη με μπόλικη χρυσόσκονη.
Δυσκολιές θα υπάρξουν αλλά στο χέρι μας είναι να να τους προσθέτουμε αυτό το λίγο μαγικό όπως στα παραμύθια που πάντα έχουν το ομορφότερο τέλος :) Να  ζήσετε πάντα ευτυχισμένοι και σφικτά αγκαλιασμένοι ♥                           


                         

 


2 σχόλια:

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Εντυπωσιακό, όπως πάντα!!! Πανέμορφα χρώματα !!! Μπράβο!!!

maya =^o^= είπε...

γλυκιά μου Ζέφι σε ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ που έβαλες το etsy shop μου στο blog σου...σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!!!!!!!!!!!ελπίζω σύντομα να σε πετύχω on line !!!!!πάρα πολλά μπράβο για τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια χιχιιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!!